Sunday, April 17, 2011

NOMBOR 13 ?

Apa macam? ade rasa takot x dgn entri BS nie?? haha
sebenarnye BS nak menceritakan tentang misteri NOMBOR 13...
http://www.cute-smiley.com Korg mesti terasa pelik kan kenapa NOMBOR 13?

Kalo korg nak taw, kebanyakan negara Barat percaya bahawa NOMBOR 13 tidak sesuai dipilih untuk apa2 saja aktiviti kerana dikatakan membawakan sial dan nasib malang termasuk pemaju perumahan akan meghilang NOMBOR 13 kerana tiada pembeli yg mahukan NOMBOR 13. Aneh...

Tetapi didalam Agama Islam, tiada nombor yang sial atau yg mguntungkan.. Tetapi kejadian 13 MEI telah dikaitkan dgn NOMBOR 13

Korang takot x dgn NOMBOR 13?? 
Kalo takot, korang digelar TRISKAIDEKAPHOBIA...

Sebenarnye ader byk lagik perkara aneh tentang NOMBOR 13.
http://www.cute-smiley.com Korg tahu kan ape yg dah berlaku kat Apollo 13, mereka tidak dpt pergi ke bulan kerana telah kebocoran oksigen malah kerana diterbangkan pada jam 13:13 EST pada 11 April 1970.Semua Angkasawan selamat.
http://www.cute-smiley.com Dalam setahun hanya 12 bulan, bukan 13 bulan.. Kenapa?? Misteri bukan...
http://www.cute-smiley.com Malah di dalam perlumbaan F1, kereta bernombor 13 tidak diwujudkan.. 

Ape2 pown perkara ini tidak haruslah dipercayai. Ini kerana hanya tahyul semata-mata.

Dalam kehidupan BS terdapat banyak no 13.

http://www.cute-smiley.comNombor hp BS ialah 013-****713

http://www.cute-smiley.com Alamat Rumah BS  ialah  2*1* Mukim 13 

http://www.cute-smiley.com Tarikh Lahir BS ialah 13 Julai 1993

http://www.cute-smiley.com Nombor Jersi yg Selalu BS guna ialah 13

Oleh itu, setiap yg berlaku di dunia adalah dengan keizinan-Nya.
SubhanaAllah.

5 comments

April 17, 2011 at 8:16 PM

haa, adakah fav no anda 13?? ^_^

jom baca entri baru GB :
http://farahanzaini.blogspot.com/2011/04/revise-dalam-mimpi.html

April 18, 2011 at 12:44 PM

nombor 13 macam misteri je kan.. :)

April 20, 2011 at 1:00 PM

jomla memeriahkan contest nie..=)

CONTEST KISAH CHENTAKU

April 21, 2011 at 3:05 PM

saLam kenaLan...dr segmen gegar gegar! huhu nice blog!(^_^)

sudi2 lah lawat kiter plak ye


http://themrizzo.blogspot.com

April 22, 2011 at 12:10 AM

b.o.d sy 13... hahaha.. bertuah jugak smpai hari ni :p

Post a Comment